Adult-points

Jooolåh satt... har idag tjänat ihop de första poäng som jag med riktigt gott samvete kan kalla för vuxen poäng. Självklart har jag gjort vuxeniga saker tidigare jaaaaaaaja, men hallå. Detta är några väldigt äkta sådana. Blir ni lite nyfikna? Hihi... Jag har faktiskt ställt mig i bostadskö! Den ni! Tänk va, lilla jag, påväg till ett eget boende. Var jag eventuellt är påväg håller jag hemligt ett tag till, det är inte mycket bestämt än. Men vill man ha en chans lär man börja på en gång, annars är det puts väck på en gång. Sjuk marknad egentligen... så extrem efterfrågan!

Åååååh är pirrig i hela mig. Om allt går vägen, kommer jag vara en lycklig sambo i höst! Ni håller väl tummarna för mig?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0