Joogubbä

Har jobbat hela dagen idag och det har varit lite drygt. Men lunchade hemma hos Ellen innan hon pyser iväg en vecka så det var bra i alla fall. Jag jobbade 9,5 timme idag. Sen åkte jag till sportfältet och tittade på när Fanny och hennes lag spelade mot ett mexikanskt lag och det var ju trevligt, jaaalåh.

Nu har jag gjort ingenting ett tag så jag tänkte att; bäst att äta en jogubbä. Hemmaodlade och allt. GOD VAR DEN OCKSÅ.
Titta bara så god den ser ut.



God va??!!?!!?!?!? Ja den var god.

Alltså jag måste nästan be om ursäkt för detta inlägg... fast jag vet inte. Nej, jag skiter i det.
Nu ska jag äta något gott sen sova, eller titta på film ska jag!

Och på fredag händer det något kuuuuligt, en fin vän fyller år! Jaaaaaalååh satt!!!!!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0