Oops...

Har precis insett att det var väldigt längesen jag lyckades hålla detta med bloggandet uppe en längre tid. Blir liksom ingen tid för det! Jobbar varenda dag nästan och på helgerna när jag är ledig vill jag ju njuta av det fina vädret som jag annars missar när jag jobbar! Just nu kanske det inte finns så himla mycket att uppdatera er med heller, hehe, förutom just jobbet. Och det är ni nog inte så intresserade av.

Kan i och för sig dra snabbt att jag haft flertalet trevliga och asbra kvällar med fina vänner och bekanta vilket har varit kanoners, såklart. Har firat en papi som fyllt år och firat en Gerd (andreas farmor) som fyllt år, finaste kalaset ute i deras stuga. I onsdags hade vi after work hemma hos Martina i hennes och Robbans nya crib vilket också var supernice. Igår hade jag den roligaste kvällen på längre, väntar på bilderna från Lina och då kommer dem även upp här! Promise.

Nu ska jag skära mig en passionsfrukt och ta min bok ut i solen för att njuta av några sista lediga timmar innan ytterligare en arbetsvecka. Om två helger händer någonting roligt förresten... hihi.

Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0