Semester även för mig

Jobbar för tillfället sista dagen innan min lilla minisemester på en vecka, en vecka ledigt på hela sommaren! Ska njuta så obeskrivligt.

Veckan spenderas till en början i Båstad med en fin vän och slutet av min ledighet kommer spenderas hemma i vackraste Torsång och Sunnanö. Min kropp skriker efter ledighet och framförallt SÖMN så detta ska bli fantasticooo.

På tal om att min kropp skriker efter sömn, hade jag en sjukt kul spontanutgång med ett gäng fina människor i onsdags, Johanna flyttade till Uppsala igår så det var som en liten avskedsutgång. Trots att hon är hemma igen på lördag. Hehe. Jag har så fina vänner jag. Lyllos mig!!

Nu är det dags för nio-fikat här så jag ska väl pallra mig till fikarummet för en kopp kaffe och Martina som kommer över, najs!

Hejdå kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0