FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN

Fy faaaan vad jag är BRA!

Alltså HALLÅ VAD VAA? Har jag tagit studenten? Har jag deltagit i mösspåtagning, studentresa, champagnefrukost, spring genom aulan och utspring? JA! Hur sjukt är inte det? Väntan har varit lång och kampen hård, och rätt som det är så är dagen vi längat så länge efter redan över. Dessa veckor innan studenten har varit de roligaste i mitt liv och jag är så otroligt tacksam över att jag fått spendera dessa dagar med min fantastiska klass, dessa fantastiska människor. Jag kommer sakna er alla och det känns tungt att veta att vi nog aldrig kommer ses allihopa samtidigt igen, men jag är samtidigt tacksam över att vi faktiskt fick två respektive tre hela år tillsammans. Ni är bäst, och hörrni, GRATTIS TILL STUDENTEN S3A, FYFAN VAD VI ÄR BRA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0