Lång dag. Bra dag.

Har jobbat från 8:00 till 17:00 idag... Trött i ögon, nacke, rygg, kropp. Men haaallå, värt! I slutet på sommaren kommer det vara värt! 

Efter jobbet mötte jag upp Lina och pratade pratade pratade. Sen tittade vi på Fanny när hon gick på röda mattan, och alla andra fina tjejer och killar som skulle på bal på Galaxen idag! Åh vad fina dom var, stolt storasyster också! Minuterna senare satt jag och Lina i en Nissan GTR med pappsen som privatchaufför (i smoking, SÖT) och dunkade oss igenom stan. Det var nice. Det var jättenice.

Nu sitter jag och försöker hålla ögonen uppe tills tolv, då jag ska vara taxi till en mamma som är på fest och en syster som är på bal. Snäll jag är... Imorgon är det upp och jobba igen klockan åtta sååå jag tror att jag ska ta mig en powernap nu för att i alla fall ladda batterierna liiite.

Puss på er allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0