STUDENTVECKA

Jaa alltså har ju varit sämsta uppdateringen på länge, men har spenderat senaste veckan på Cypern! Studentresa i Ayia Napa och det var så galet jävla roligt!! För att kort sammanfatta resan: jättevarmt, blåare vatten än jag någonsin sett förut, spårade utekvällar, underbart sällskap, rån, sämst hotell, gyros, kaos och lycka.
Mitt internet är något segt så jag slänger upp lite bilder här nästa gång jag är hos Andreas helt enkelt, går lättare då!

Nu då, i alla fall, så är det tisdag och studentveckan är invigd! Idag tittade vi på film och käkade pizza med klassen, planerade lite för fredagen och that was it. Imorgon är det mösspåtagning! Kvällen ikväll kommer förmodligen bjuda på någon form av aktivitet tillsammans med klassisarna och såååå, så ja, mår rätt bra!
Sen har min älsklingsplutt fyllt år också, när vi var i napa, och det ska vi nog fira imorgon också :-) Blev av med mycket pengar nere i napa när vi blev rånade, så därför kunde jag inte ge honom den present jag planerat(SÅ JÄVLA SÄMST. fyfan vad arg jag var...) Ska hitta på något mysigt här hemma istället :-)

Men nu ni, ska jag tvätta och städa så att vi kan ta emot studentgäster på fredag till ett rent och snyggt hus!
Som sagt, bilder kommer snart!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0