Högsta betyg

I fredags satt jag kvar en kort stund i skolan efter att jag skrivit inlägget nedan och åkte sen tillsammans med pluppen hem till honom för en lugn och supermysig fredagkväll. La mig rätt tidigt och pluggade lite psykologi morgonen därpå. Lunchade i Djurås och tog tåget till Borlänge och mot kvällens bravader.
Började kvällen med grillat och vin hos Sandra med henne och Arthit vilket var supermysigt. Fick också en behövlig dos skratt vilket känns fint såhär dagen efter...
Kvällens planer ändrades lite och det slutade med att vi befann oss på s2's dansgolv och stannade där resten av kvällen tillsammans med alla sköna människor!
Gick hem i rimlig tid hand i hand med världens finaste kille och nu sitter jag hemma på Sunnanö med psykologiboken framför mig och hade tänkt plugga lite. För längesen...
Prov imorgon och någonting varje dag som ska göras, vissa dagar två eller tre saker. Men vet ni? Det känns ändå okej. Om exakt 14 dagar åker vi till Cypern och firar att vi tar studenten. Ja, så det känns ändå rätt okej att det är mycket att göra nu, för det är trots allt det allra sista vi gör.
Nu ska jag ta mig en dusch, plugga psykologi och sen titta på Ps.I Love You, eller göra tidig kväll... We'll see!

Hejdå kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0