KLAR

JAG ÄR KLAR MED SKOLAN!! Har i och för sig varit klar med skolan ända sedan i fredags, men har inte haft tid att skriva det här. Meeen nu är jag i alla fall HELT KLAR. Känns så jädrans skönt!!!!!
I helgen har jag umgåtts med fina tjejer och en fin grabb och jag har bara gjort det jag känt för. Inga måsten! Igår fick jag grillat av Ellen och Lina och idag ska vi spendera kvällen i Mockfjärd, HÖG mysfaktor! Ska inhandla de sista sakerna till napa också, eftersom vi ju beger oss iväg på söndag natt, OM inte det jävla askmolnet hindrar oss såklart........ SUGER. Håller tummarna stenhårt för att vi ska kunna åka, och för att vi kommer kunna ta oss hem igen!
Nu piper tvättmaskinen så ska väl ta hand om den, sen ska jag gå ut i friggeboden och hämta resväskan och köra igång med packningen! Myskväll i Mockan väntar, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0