Nedräkning i dagar

Är ledig idag och utnyttjar tiden till studier och städning/tvätt. Har skrivit ett tal jag ska hålla på svenskan vilket känns skönt att vara klar med, jag har också skickat in en religionsfördjupning som var det allra sista i religionskursen. Också mycket skönt! Jag är också klar med psykologi-kursen, samhällskunskap och 7-tjugo-kursen. Det sista i engelskan och filosofin görs imorgon och det sista på svenskan görs på torsdag. Miljöpolitik, geografi och internationella relationer avslutas på fredag. Sen är jag K-L-A-R. Sen går vi en vecka i skolan och bara njuter av sista dagarna i varandras sällskap, sen åker vi till Cypern.
7 dagar tills betygen sätts.
9 dagar till sista hagafesten ;-)
13 dagar till Ayia Napaaaa
14 dagar till Andreas födelsedag
21 dagar till mösspåtagning
24 dagar till studenten.
och om 27 dagar gör jag första dagen på trafikverket.

Oj. Det är verkligen nära nu. Ser fram emot lördag då vi firar att allt skolarbete är klart!
Nu ska jag skriva klart en svenskaintervju och göra te och smörgås!
Heidåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0